Gudstjänster i advent

Nu är det snart dags att fira advent. I år får vi följa med några helt vanliga människor i deras möte med Guds stora överraskning. Tillsammans med dem får vi ta emot hälsningen från Gud: Var inte rädd!

Den 1:a advent har vi gudstjänst tillsammans i alla åldrar. Gud sätter igång sin stora plan för att rädda världen. Scouter och änglar medverkar!

Den 2:a advent påminns vi om att Gud alltid hör bön och är aktiv även i tystnaden. Äventyret för barnen – kom ihåg era insamlings-ballonger!

Den 3:e advent har vi en stor glädjefest för alla åldrar då vi får se och dela med oss av Guds stora överraskning! Terminsavslutning för Äventyret.

Den 4:e advent utmanas vi att ta emot Guds gåva. Nu kan vi fira jul på riktigt utan rädsla!