Välkommen att fira gudstjänst i Centrumkyrkan.

Boka en plats på söndagens gudstjänst genom att skriva ditt namn på en ledig rad i anmälningsformuläret. Du kan också höra av dig till Linda Jonzon eller Åke Bengtsson.

Använder du en smartphone kan du behöva ladda ner appen Kalkylark för att kunna skriva i dokumentet. För att boka en plats klickar du i en av de bokningsbara rutorna, och om du använder smart phone klickar du därefter i raden längst ner där det i grått står ”Ange text eller formel” och där skriver du sedan ditt förnamn.

Vår kyrksal rymmer enligt nuvarande restriktioner 50 deltagare förutsatt att

1. det finns en meter åt alla håll mellan varje person/sällskap
  2. det finns anvisade platser, följ därför skyltning och/eller mötesvärdarnas anvisning

Vi ber alla att ta ett personligt ansvar och hålla avstånd till varandra på väg in i kyrksalen och vid gudstjänstens slut.

Följ med via vår youtube-kanal

Vi livesänder i möjligaste mån gudstjänsterna på Youtube. Tidigare gudstjänster och andakter går att se i efterhand.

Medhavd fika

Det blir inget kyrkfika i serveringsvåningen, men ta gärna med fikakorg och något att sitta på så kan vi nyttja Benjamins gård där det finns gott om plats samt ett par bord.