Bibeldag om Uppenbarelseboken, 6 maj

Den 6 maj gästas vi av Mikael Tellbe för en bibeldag om Uppenbarelseboken. Mikael Tellbe är pastor, förkunnare, bibelforskare och lärare. Han har gett ut ett flertal böcker, bland annat Lammet och odjuret – en guide till Uppenbarelseboken.

Efter gudstjänsten, som Mikael Tellbe predikar i, äter vi smörgåstårta tillsammans. Därefter undervisar Mikael Tellbe utifrån Uppenbarelseboken i två seminariepass (med kaffepaus). Bibelstudie 1 börjar 13.30 och dagen är slut cirka 16.00.

Anmälan till detta sker senast 29 april genom att skriva upp sig på lappen i foajén.

Observera att det inte blir något vanligt ”kyrkfika” denna söndag, utan enbart smörgåstårta. Vill du vara med och äta behöver du alltså anmäla dig!