Fortsatt digitalt gudstjänstfirande

Tillsvidare fortsätter vi att mötas till gudstjänst över Zoom på söndagarna kl 10.00 (ny tid från och med april)

Klicka här för att komma till gudstjänsten (eventuellt kan en koden 540446 behövas). Mötet öppnar ca 15 minuter före gudstjänstens början.

När du kommer till mötet är din mikrofon automatiskt avstängd. Sätt på den genom att trycka på mikrofonsymbolen om du vill prata lite innan gudstjänsten. När gudstjänsten sedan börjar är det bra om du ser till att din mikrofon är avstängd (tryck på symbolen igen för att stänga av).

För den som önskar finns möjlighet att efter gudstjänsten stanna kvar och prata i smågrupper, som kring kyrkkaffeborden. Information om detta kommer i slutet av gudstjänsten.

Om du aldrig tidigare använt Zoom kan du få utförligare instruktioner här.

Har du inte möjlighet att delta i gudstjänsten går den att se i efterhand på vår Youtube-kanal.

Har du frågor så kontakta Linda Jonzon, 0702-989365 eller Peter Simeonsson, 0703-969246.

Vi hoppas att vi allihop ses och syns på söndag!