Gudstjänst i kyrkan och via zoom

Gudstjänster i kyrksalen

Påskens gudstjänster sändes från kyrksalen vilket uppskattades av många. Vi har för avsikt att fortsätta med det, samt öppna upp för 8 deltagare per söndag. Vi följer lagar och rekommendationer om avstånd, samt de personliga restriktionerna om att stanna hemma vid symtom.

För att delta på plats i kyrkan behöver du anmäla dig. Det görs från fredagen i samma vecka, alltså idag! Du kommer till anmälningsformuläret här. Det går också bra att höra av sig till Linda eller Åke för att boka en plats.

Gudstjänster på Zoom och på Youtube

Övriga deltar som vanligt via Zoom, klicka här. Eventuellt kan en koden 540446 behövas. Mötet öppnar ca 15 minuter före gudstjänstens början. Om du aldrig tidigare använt Zoom kan du få utförligare instruktioner här.

Gudstjänsten finns också tillgänglig på vår Youtube-kanall.

Ny gudstjänsttid kl 10:00

Observera att gudstjänsten börjar klockan 10.00

Har du frågor?

Kontakta i så fall Linda Jonzon, 0702-989365.