Kings kids, 23-24 februari

Den 23-24 februari gästas vi av Ingela och Lars-Gunnar Wahl från King’s Kids Sverige för en helg om att leva livet alla åldrar tillsammans.

King’s Kids är en internationell rörelse som vill leva ut Guds rike i vardagen, låta familjen vara den grundläggande gemenskapen och förena generationerna. De vill betjäna, nå, utrusta och mobilisera alla generationer in i sin kallelse; att lära känna Gud och få egna erfarenheter av Honom, glädja Honom och göra Honom känd. Du kan läsa mer på King’s Kids hemsida.

LÖRDAG (För familjer)

Familjen – vilket team!

10.00 Uppstart alla tillsammans
10.30 Undervisning för föräldrar: “Barn och föräldrar tillsammans med Gud i vardagen”. Aktiviteter för barn och ungdomar.
12.00 Lunch
13.00 Stationer för familjen
15.00 Avslutning och fika

SÖNDAG (För alla)

11.00 Gudstjänst för alla åldrar: Böckernas bok.
Kyrklunch: smörgåstårta. Korv med bröd till barnen.
13.00 Undervisning om hur man som församling kan skapa en atmosfär där alla åldrar finns med, uppskattar och utmanas av varandra.
15.00 Fika

Lördagen: 40 kr/vuxen, 20 kr/barn – max 120 kr/familj.
Söndagen: 100 kr/vuxen, gratis för barn.
Betalning sker på plats via swish eller kontant.

Anmäl dig/er senast 14 februari till alexandra@centrumkyrkanmariannelund.se